ESP – Nástroj na komunikáciu a riadenie služieb!


ESP je on-line komunikačný prostriedok medzi nami a klientmi, ktorý nahradil zastaraný spôsob zadávania požiadaviek prostredníctvom e-mailu. Tento portál plní funkciu helpdesku, je podporou pre našich zákazníkov. Zároveň, predovšetkým v rámci služieb mzdového outsourcingu, slúži ESP na vzájomné odovzdávanie dát a je sprievodcom celého procesu spracovania miezd. Systém naši klienti využívajú už od fázy implementácie, zaisťuje teda zákazníkom jednotné komunikačné prostredie od samého začiatku spolupráce.

Výhody webového portálu ESP pre komunikáciu klient – poskytovateľ:

  • Dostupnosť odkiaľkoľvek, 24 hodín denne, 7 dní v týždni
  • Vysoká miera zabezpečenia
  • Prehľadnosť, náhľad do histórie – požiadavky a otázky sa zadávajú prostredníctvom tiketov, celá komunikácia k jednotlivým tiketom je radená chronologicky
  • Používateľská prívetivosť – možnosť filtrovať, vyhľadávať a exportovať tikety
  • Možnosť náhľadov za celú spoločnosť alebo koncern
  • Zobrazenie SLA parametrov pri každom tikete (podľa zmluvnej dohody)
  • Možnosť customizovaného reportingu
  • Jednotnosť, komplexnosť – cez ESP prebieha zabezpečená distribúcia nových verzií našich produktov
  • ESP zaisťuje nielen podporu (helpdesk) a odovzdávanie dát, ale je tiež prostriedkom na objednanie školení a konzultácií

Výhody ESP pre zákazníkov, ktorí využívajú outsourcing:

  • Odovzdanie, prijatie dát a výstupov prebieha v jednotnom prostredí
  • Jednoduché krokové workflow zaistí dodržanie správneho postupu a plynulé odovzdávanie dát